22 Mart 2015 Pazar

NATURA HOUSE YEŞİL KİL MASKESİ






Son zamanlarda dermokozmetik ürünlere olan ilgim arttı. Ve bakım ürünlerimde onları tercih etmeye başladım.
Sizler için sürekli araştırmalar yapıyorum. Hergün yeni bir şeyler öğreniyorum. Deneyip de sevdiğim markalar arasında özellikle Cyrene ve Natura House var.
Lilakutudan yaptığım alışverişi hatırlarsınız. Onlardan biri de Natura House yeşil kil maskesiydi. Üstelik % 99.5 doğal.Natura House dan kullandığım bu maske hakkında görüşlerimi sizlerle paylaşayım.
Öncelikle cilt tipimize uygun ürünler seçmemizi hatırlatayım. Benim cildim yağlı ve akneli bir cilt. Sürekli bakım isteyen ve zor bir cilt. Cilt bakımı aksatmaya gelmez. Hemen tepkisini belli eder. Ya siyah noktalarla ya geniş gözeneklerle ya sivilcelerle vs vs.
Yağlı ciltler maske seçerken mutlaka sebum dengeleyici maskeler kullanmalıyız. Örneğin yağ emici özelliği olan kil maskelerini tercih edebiliriz. Veya kullanımı daha kolay olan soyulabilen maskeler de yağlı ciltler için idealdir.
Haftada 1 veya 2 mutlaka maske kullanmamız gerekiyor. Ben haftada 1 gün tercih ediyorum.
Gelelim maskemize.
Doğal içeriğiyle çok güvendiğim bir marka Natura House.
Ince bir tabaka halinde göz çevrem hariç tüm yüzüme uyguluyorum. 10 dakika kadar iyice kurumasını bekliyorum. Kururken yüzde gerginlik yaratıyor ve mimiklerinizi kullanamıyorsunuz haliyle.
Yıkadıktan sonra cildimi cilt tipime uygun tonikle siliyorum.
Maskenin yüzümde etkileri şu şekilde oldu. Yüzümdeki sivilcelerde azalış ve özellikle iltihaplı sivilcelerde sönme gördüm.
Yağlı ve karma ciltlere önerebileceğim bir maske. Hem doğal içeriğiyle hemde cildime uyumuyla benden geçer not aldı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder