19 Ağustos 2015 Çarşamba

GARNIER ARINDIRICI TEMIZLEME JELI - BITENLER


Herkese Merhaba,

Bugün yağlı & karma ciltler için bu yazıyı hazırladım.
Benim cildim de kışın karma yazın yağlı. 
Bu serinin özelliklerini ve bendeki etkilerini anlatayım size.
Aşağıdan ürünün vaatleri ve doğru mu yanlış mı okuyabilirsiniz...

Paraben içermez ve hassas ciltlerin kullanımına uygundur.
Evet doğru! Benim cildim de hassastır ve olumsuz bi etki göstermedi bitene kadar kullandım. Paraben alerjisi olanlar için de uygun olduğunu düşünüyorum.

Gözle görülür şekilde matlaştırır & gözenekleri sıkılaştırır.
Daaat ! Yanlış. Malesef gözeneklerimde bir sıkılaşma göremedim. Ayrıca gözle görülür bir şekilde matlaştırma hiç göremedim.

Arındırıcı temizleme jeli içeriğindeki yeşilçay ve moringa çiçeği özü sayesinde sebum fazlasını ve cildinizdeki kirleri temizler.
Doğru! Cildimi temizlediğini ve cildimdeki fazla yağı aldığını hissettim.

Ürünün en önemli 3 vaadini ve benim yorumlarımı okudunuz. Genel olarak bu jeli beğendim. Ama öyle mükemmel diyemem tabiki. Gözeneklere de bi etkisi olsaydı çok severdim. Ama başka ürünler de araştıracağım. Aradığımı bulamazsam geri buna dönerim. Fiyatı 12TL civarı. Bence gayet uygun. Cünkü uzun zaman kullanıyorsunuz en az 3 ay :)

Yazımı okuduysanız inanın beni çok mutlu ettiniz. Yorumlarınızı bırakmayı unutmayın.
Herkese sevgiler, hoşçakalın...

4 yorum:

  1. Ne kullanırsam kullanayım, bun geri dönüyorum :) Bir de Garnier' a istek yapayım bu temizleme jelinin parfümünü yapsınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kokusu çok güzel kışın kullanmayı sevdiğim bir ürün :))

      Sil
  2. Keşke hayvanlar üzerinde deney yapıyor olmasa garnier :) eline sağlık canım güzel bir yazı olmuş :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın keşke senin kadar daha fazla duyarlı olabilsem. Zamanla dikkat edip bende senin gibi bir ürün koleksiyonu oluşturabilirim :)

      Sil