9 Ağustos 2015 Pazar

GARNİER GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ - BİTENLER


Merhabalar herkese,

Bu yazımda sizlere Garnier çift etkili express göz makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum. 
Öncelikle biraz kendimden bahsedeyim. Gözlerim hassas ve alerjik. Üstelik bir de lens kullanıyorum. Benim için göz makyajı demek cesaret demek aslında. E tabi doğru temizleyiciyi de kullanmam şart. 

Bakalım bu temizleyici nasılmış

Şişeyi son damlasına kadar kullandım. 
Ağır göz makyajları yapmıyorum. Ama eyeliner, rimel, far mutlaka kullanırım. 
Benim göz makyajımı çıkarmama yetti bu ürün. Ama öyle makyaj gözümden kaydı gitti diyemem. Hafif bir ovalama gerektirdi. Ovalama doğru kelime değil, biraz bastırmam gerekti diyeyim. Buna rağmen ben bu ürünü sevdim. Ve tekrar almam demeyeceğim, indirim zamanı alırım. 

Sevdim, çünkü gözlerimi yakmadı. Öyle yapış yapış aşırı yağlı bir his de bırakmadı. zaten göz makyaj temizleyicilerde oluyor hafif bir yağlı yapı. Bu durum aşırı olmadıkça beni rahatsız etmiyor.
Çok çok bereketli bir ürün. 4buçuk aydır kullanıyordum. 

2 - 3 Yıl yetecek kadar göz makyaj temizleyici stoğum var. Şuan diadermine kullanmaya başladım. Onun da bir yazısını yazacağım.

Sonuna kadar keyifle okuyanlar hepinize kucak dolusu sevgiler




4 yorum:

  1. İndirim zamanı almayı istiyorum, neden indirim zamanı çünkü çok memnun kalarak kullandığım demirbaş temizleyicim sabit, bununda seveni ve sevmeyini var karışık, denemek için bakabilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin demirbaş temizleyicini de merak ettim doğrusu. Gözler hassas ve önemli farklı ürünler deneyip tanımak fikir veriyor :)

      Sil
  2. Gozlerim artik cok hassas hangi goz temizleme ürünü kullandiysam alerji yapti ya sisti ya da sizladi yagli hisleri ayri bi dava. Bende tek alerji yapmayan maybelinedi ama onunda yagli hissi cok yogundu sonunda bebe sampuanina döndüm dalin sizlatti yakti ama johnsons baby shampoo kullanıyorum hem yuz hem goz makyajimi cok guzel temizliyor yuzdeki kizarikligida aliyor tavsiye ederim ozellikle alerjik bunyeler icin goz doktorlarida bebe sampuanlarini tavsiye ediyo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bebe şampuanını daha önce çok önerdiler bana. Henüz deneme sansım olmadı. Onların da minicik minicik boyları tam seyahatlik almayı düşünüyorum :)

      Sil