16 Kasım 2015 Pazartesi

ORTAK YAZI favori maskaram


Herkese Merhaba
Hülya'nın sırları blogla ortak yazılarımıza devam ediyoruz. Bu hafta sizler için en sevdiğimiz rimelimizi yazdık. Benim favorim "Maybelline Rocket Volum" Hülya'nın favorisini öğrenmek ve blog yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Ben kirpiklerimde tek tek ayrılmış görüntüyü seviyorum. Ama sadece o yeterli değil. Hacimli ve dolgun görünmesi de önemli. İşte bu maskara tamda öyle bir maskara. Bilmem kaç tane bitirdim. İlk çıktığından beri favorim diyebilirim. Kirpikleri hem tek tek ayırıyor hemde güzel bir hacim veriyor. 

Üstelik fiyatı çok da uygun indirimde 10TL' ye bile sahip olabilirsiniz..



Plastik fırçaya sahip. Benim kirpiklerim en iyi plastik fırçalarla anlaşıyor. 

Çok net söyleyebilirim ki, asla topak topak olmuyor. Akmıyor, bulaşmıyor. Bu rimele hiçbir kusur bulamıyorum gerçekten. Çok seviyorum bittikçe almaya devam edeceğim.


Benim şu ortalama kirpiklerimi bir güzel uzatıyor. Bu aralar çok sık kullanır oldum. Tavsiye ediyorum. Aradığınız rimeli hala bulamadıysanız bir bakın. Herkesin kirpik yapısı farklıdır. Kimileri pastik fırça sever, kimileri kıl fırçaları. Önemli olan size uygun olanı bulabilmek. Bulana kadar aramaya devam. Benimki Rocket :))


Umarım severek okumuşsunuzdur. Hülya'yla daha fazla yazı yazmamızı isterseniz lütfen yorumlarda belirtmeyi unutmayın. Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder